Lingon i skogen

2010-08-22 14:59:47
Min Dag
Hej!
Sista dagen på sommarlovet idag. Känner mig inte riktigt redo för att börja skolan faktiskt, men det går väl några veckor och så är man "inne" i det hela igen. Men det hade verkligen inte varit fel med en eller två veckors ledigt till. Kan i vart fall trösta mig med att vi inte börjar förrän klockan 12 imorgon.

Jag och Patrik har tagit oss hem till mig. Har inte gjort något speciellt än; tänkte att vi kanske kunde gå ut i skogen och leta efter svamp (helst kantareller, mm!) men jag får se hur det blir med det. Hittade lite lingon i skogen förut, men de är uppätna nu...
Senare idag ska vi åka tillbaka till Patrik igen för vi börjar som sagt klockan 12 i morgon och det går inga bra bussar alls, så jag tänkte att då kan jag ju passa på och utnyttja möjligheten att inte behöva vara i skolan flera timmar innan jag egentligen behöver det.

Nä, nu får vi ta och hitta på något!
Ha en fin söndag! (:


Jag och Patrik fixade iordning middag själv igår. Kan ni gissa vad det blev?



Mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0