Lördagen den trettioförsta juli

2010-08-01 18:57:29
Min Dag

Efter att jag hade jobbat klart åkte jag och Patrik hem till mig.
Eskil låg och väntade på oss bredvid Emelies dator.


Hade köpt hem lite non stop till mig och never stop och Patrik lärde mig tricket att stoppa ner godiset i mjölken och vips! så ser det ut lite som o'boy. Och gott var det med.


Och eftersom det var hyfsat väder (=det regnade inte och man kunde sitta ute utan att frysa) bestämde vi oss för att gå ut och spela Europa.


Snälla som vi var så fick Emelie också vara med och spela. Hon fick till och med ta några godisar av oss och lägga i ett eget glas med mjölk.

Himlen hotade med regn, och till slut började det även att regna.
Så vi gick in innan Emelie och Patrik hade fått avgöra vem som kom på andra plats (jag vann, igen!).

En stund efter maten åt vi Svartvinbärspaj som min mami hade bakat.


Och medan vi mumsade på den tittade vi på Ugly Betty.
Och det var väl den lördagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0