Måndagsshopping

2010-08-02 18:23:31
Min Dag
Hej igen!
Hur är det med er? (:
Jag är lite halvseg sådär som man kan vara efter att man har jobbat. Men jag är inte supertrött så det är skönt.

Har varit nere i Kungälv tillsammans med Patrik och shoppat ett par converse, ett par låga blåa (eftersom alla andra har vita...). Jätte nöjd! Frågan är bara när jag ska våga inviga dem. Bor ju ändå ute på landet så det får bli en dag då det inte regnar och jag inte behöver gå i skogen :P . Får se när den dagen inträffar.

Sedan cyklade vi till Maxi för att jag behövde köpa bomullspads och sedan hamnade vi på hemmakväll. Hade tänkt att köpa en film men de hade inte den jag hade tänkt mig. Så kan det gå.

Nu vet jag inte vad vi ska göra riktigt. Jag kanske avverkar (läser igenom) några inlägg på bloglovin. Det får tiden utvisa... Eller jag ska göra det som jag alltid gör när jag har köpt nya skor; ta på mig dem och gå med dem inomhus. (:
Känner att jag behöver semester förresten. Det är jobbigt att arbeta faktiskt.

Men ha en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0