Pluggdags!

2010-08-30 17:54:10
Min Dag
Hej på er!
Är hemma hos Patrik och tänkte att jag ska plugga lite kemi och/eller franska. Har tre läxor till på fredag! Men jag har börjat att plugga av de så de lär vara klara till på fredag.

Åkte in till tandläkaren idag för ståltråden på tandställningen lossnade lite på höger sida i fredags. Så jag ringde i morse och fick som tur var en tid idag och fick fixat till det. Har inte kunnat äta med höger sida på hela helgen så det är en sådan befrielse nu att jag kan äta med hela munnen som vanligt.

Hur som, nu ska jag plugga lite och sedan ikväll blir det Fångarna på Fortet.
Ha en fin måndagskväll (:





Idag är det Elsa-Saras födelsedag. Hipp hipp hurra!
Gissar på att hon blir servad tonfisk, vilket man skulle säga är hennes favoriträtt. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0