Sista sommarlovskvällen

2010-08-22 20:31:51
Min Dag
Är hemma hos Patrik igen och äter Ben&Jerry-glass. Mums! Unnar mig lite gott när det är sista kvällen på sommarlovet...

Övningskörde in till Ytterby förut, och sedan fick pappa ta över resten av biten in Kungälv för vi har inte övat på trafikljus än, så pappa tyckte det var bäst att han körde. Men det gick bra den biten jag körde (: .

Ska gå igenom lite inlägg på bloglovin' tänkte jag tills pojkvännens kompis kommer tillbaka för då ska de fortsätta spela sitt spel, antar jag. Fortsätter nog att läsa på Elsas Mode sedan när pojkvännen ska ha datorn igen. Den boken blir bättre och bättre tycker jag. I början var den lite halvbra, men nu tycker jag att den börjar bli mer intressant. Vad ska hända med Elsa och hennes blogg? Kommer hon göra bort sig? Kommer bloggen bli stor (vilket jag antar..)? Sådant jag hoppas att jag får reda på längre fram i boken.

För övrigt, glöm inte att kolla in Elsas Afrika-blogg!
Ha en fin kväll (:


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0