Söndag

2010-08-15 13:31:12
Min Dag
Hallå hallå!
Börjar att må lite bättre nu. Öronvärken är borta och det är väldigt skönt. Fast jag har fått lite ont i halsen igen, och näsan måste snytas ibland. Men jag är på bättringsvägen! Woho!

Har inte gjort så mycket idag hittills. Har tittat på tv och ätit frukost bara. Och druckit massa vatten och snytit mig då och då.
Senare idag åker jag hem till Patrik. Tänkte att han och jag kunde ha Ugly Betty maraton! För jag vill inte göra så mycket mer än att bara ta det lugnt så att jag blir frisk någon gång.

Känns väldigt skönt att jag inte behöver gå upp klockan sex imorgon för att gå till jobbet. Fast eftersom jag sover hos Patrik så lär jag ändå vakna klockan sju av hans alarm, men jag kan ju alltid somna om då. Åh vad skönt!

Ha en jätte fin söndag!

Just a picture...



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0