Torsdag och allsång på fästningen

2010-08-06 19:19:44
Min Dag

Åkte hem tidigare från jobbet för att jag inte mådde så bra. När jag hade vilat en stund gick jag upp och gjorde Nalle Puhs varma mackor. Jätte goda, och med honung på som är bra om man är förkyld (honung är nämligen bakteriedödande).

Vid halv fem gick vi ner till farmor och farfar för att äta ängamat. Vi hann inte äta någon efterrätt för vi hade bråttom att komma iväg till Kungälv.


Patrik cyklade bort till fästningen med biljetterna som jag hade glömt hos honom.
Och vi gick in och mötte de andra som också var där.




Vi hade så himla tur med vädret! Det hade kunnat börja regna, men solen höll sig framme vilket vi tyckte var himlans bra.


Det blir lite sådär ibland med läpparna när man ska le om man har tandställning...
Jag mådde ganska så bra; hade bara lite ont i huvudet men det kände jag inte av så mycket vilket var skönt.


Vi hade fika med oss. Flädersaft, te och kakor. Och ett paraply ifall det skulle börja regna (vilket det ju inte gjorde).


Upptäckte att jag hade köpt likadana converse som min kusins sambo. Jag som trodde att jag skulle vara ensam om dem...



När klockan var halv åtta var kvällshimlen så här vacker!


Emelie tog också massa kort.
Hon fick bättre bilder på artisterna än vad jag fick, så jag tänker inte ens lägga ut några bilder på dem.
Men Eric ("Manboy") Saade, Lasse Berghagen, Michael Gabriel (?), Vokalisterna (?) och Lenas Dagbok var där (: .


Alla barnen väntade på att Eric Saade skulle sjunga Manboy.
Och innan Eric kom ut på scenen frågade de: "När kommer Manboy?"

Och det var väl den allsångskvällen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0