Torsdag

2010-08-12 18:15:19
Min Dag
Hej!
Kom hem för lite mer än en timma sedan. Hade ju tänkt att ta en liten springtur, men jag skjuter  på den till imorgon. Så imorgon ska jag alltså ta på mig joggingskorna. Om jag inte blir förkyld då. Man vet aldrig; jag har väldigt lätt för att bli förkyld.

Tänkte kanske fixa en ny header och ändra designen lite. Känns inte riktigt som att det jag har känns så himla mycket "jag".

Usch, jag är så där trött som man kan bli när man har jobbat i åtta timmar...

Nu var det visst mat. Ska springa och äta (: . Kanske piggnar till?
Ha det finfint!



Redigerade den här förut lite för mycket ser jag. Det blev jätte overkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0