Trött onsdag

2010-08-25 17:47:40
Min Dag
Hej på er!
Har varit trött hela dagen för jag sov så rackarns dåligt i natt. Det gick ändå bra i skolan, hade tre lektioner och inga direkt jobbiga heller förutom den sista som var Fysik B, så det gick rätt bra att vara trött idag ändå (: .

Följde med Patrik hem efter skolan och läste ut Elsas Mode (gillar man chick-lit kan jag verkligen rekommendera den!). Sedan somnade jag. Sov i minst en timma och det var något som jag behövde idag. Känner mig mycket piggare nu!

Efter middagen ska vi åka hem till Patriks farmor och fira att hon fyller år idag! Mysigt.
Och sedan ikväll blir det fångarna på fortet - idag igen!

Nu är det mat!
Ha en finfin onsdagskväll (:

Old pic.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0