Julklapparna klara - nästan

2010-12-17 15:00:28
Min Dag
Hallå

Gick och köpte godis förut för Patrik var sugen på center (skulle ändå gå ner och handla några saker). Men gissa vem det är som sitter och trycker i sig halva påsen? Suck. Ska lägga undan påsen nu så jag inte kan ta mer. Men det är så svårt att låta bli när påsen bara står framme!

Handlade julklappar efter skolan så nu har jag bara mami och pappa kvar! Woho! Frågan är bara när jag ska köpa de få jag har kvar... Och slå in dem. Men det blir ett senare problem
För idag ska jag ut! På en "julfest". Fast vi ska till en klasskompis och förfesta först. Blir nog kul!

Imorgon ska jag på kalas, eller vi får se om vi kommer iväg eftersom det ska snöa så mycket (säger meteorelogerna). Och på söndag ska vi baka julgodis hemma hos mig. Fullt upp! Tur jag inte har några mer prov den här sidan av året (dock har jag ett nationellt prov i matte D nästan direkt när jag kommer tillbaka efter jullovet).

Ha en underbar fredag, mes amis! :)


Je t'aime.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0