Julklappsinslagning, julbak och julstädning

2010-12-19 11:05:06
Min Dag
Godmorgon

Här snöar det som bara den! Frågan är om Patrik kommer hit idag eller inte. Inte jätte kul väder att köra i, kanske.

Well, idag ska jag i vart fall slå in julklappar. Och sedan ska jag göra julgodis! Emelie och mami har ockuperat köket med sina pepparkakor för tillfället, så jag får väl sätta igång när de är klara någon gång senare idag.
Sedan hade jag tänkt att jag skulle städa, sätta upp julsaker och tvätta idag också. Men det får vi se hur det blir med det för det är så tråkigt att jag gärna skjuter upp det. I vart fall städningen och tvättningen, och för att kunna sätta upp julsaker måste man städa. En ond cirkel det där!

Nu ska jag äta upp min frukost och sätta i gång med julklappsinslagning.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0