Lördag & lite fredag

2010-12-18 21:29:52
Min Dag
Hej!

Nu är det inte långt till julafton! Bara sex dagar kvar! Sex dagar. Kanske är dags att börja julpynta snart? (Känner för övrigt att jag samlade på mig vuxenpoäng med det sagt.)

Idag har jag i vart fall varit på kalas hos mina kusiner. Det mest otroliga som hänt i dag var att vi kom först av alla gäster. Det händer kanske runt en gång om året, om ens det (tror några är väldigt tidsoptimistiska i min familj), så det var verkligen en bedrift utöver det vanliga! Hur de lyckades med det vet jag inte för de hämtade upp mig hos Patrik.

Nu ska jag fixa några fler inlägg. Har en hel del jullåtar som jag tänkte slänga upp (om man nu säger så...)
Ha en finfin lördagskväll!

Här kommer några bilder från igår. Blev dock inte så många; glömmer alltid att ta upp kameran.

Först var vi hos en klasskompis en stund...


...sedan gick vi vidare till julfesten. Efter ett tag försvann vi till Combi för att sedan gå tillbaka till julfesten. Och så var det med det.


Man får inte vara för hårdhänt med glasen på Combi och framför allt inte försöka stapla dem i varandra, för då går det såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0