Lördagmorgon

2010-12-04 09:20:00
Min Dag
Godmorgon!

Vaknade av mig själv tjugo i nio, trots att jag somnade vid ett-tiden. Och det gjorde jag för att jag låg och läste den här tidningen som kommit till mig hem på posten! Wiho.

Brukar alltid läsa den när jag är hos tandläkaren/doktorn, men jag tänkte att det kan vara fint att få den hem i brevlådan då och då också.
Bland annat läste jag om ett hopprep som kan ladda batterier medan man hoppar, finemang tycker jag!

I vart fall. Idag ska jag försöka få Emelie att hjälpa mig att städa akvariumet, göra engelska- och franska läxor. Dessutom ska jag mest troligt vara med Patrik, men vi får se hur det blir med det dock.

Ha en underbart fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: det är visst en talgoxe! pfffff

2010-12-04 @ 15:41:19
URL: http://emelieharaldsson.devote.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0