Nyårsklänning

2010-12-29 22:55:49
Min Dag

Nu ska jag hoppa i säng tänkte jag. Imorgon ska jag gå upp vid åtta-tiden för att åka in och kika lite på mellandagsrean tillsammans med Emelie. Tror inte jag kommer hitta något eftersom det är de sista dagarna nu och om det fanns något fint så är väl det taget (dessutom har jag den storleken som de flesta andra kvinnor också har vilket gör det hela ännu svårare), men att kolla litegrann skadar inte.
Men jag ska i vart fall köpa en ny nagelfil (har tappat bort min och jag vill fixa iordning naglarna till nyår) och hårinpackning. Sedan får jag se om det blir något mer utöver det.

Godnatt och sov gott! :)


Här kommer en bild på min klänning/tunika som jag tänker ha på nyår. Inte en massa kruseduller, rent och enkelt som jag gillar det! Ska piffa till det med lite smycken och strumpebyxor. Tror det kommer bli finfint i vart fall!
Och förlåt för dåliga bilder, men jag kunde inte få det bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0