Fredagskväll

2010-02-19 22:32:53
Min Dag
Sitter fortfarande hemma hos pojkvännen. Skulle egentligen ha åkt hem idag för att sedan åka på kalas hos mina kusiner på kvällen, men på grund av att det snöar så himlans mycket (fotspåren är nästan helt igensnöade på en kvart!) så blev det inte så. Mina kusiner bor ändå en trekvart hemifrån oss, och vi måste åka genom Göteborgs stad för att ta oss dit så jag räknade nästan med att vi inte skulle åka dit.

Är jättet trött för övrigt och håller på att somna. Kändes som om att jag skulle somna vid fikabordet (vi firar att pojkvännens mamma fyller år). Får väl snart gå och lägga.

Btw, stackars Patrik Järbyn! Hjärnskakning och har minnesförlust efter fallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0