Godmorgon

2010-02-17 08:45:47
Min Dag
Fattar inte varför jag vaknar runt åtta varje dag, även fast jag behöver sova längre. Men jag kan inte somna om för jag är nästan klarvaken. Äsch, svårt att förklara.

Är förkyld med, eller håller på att bli. Usch :( . Dessutom har jag ont i huvudet hela tiden för att jag dricker för lite under dagarna. Så just nu känns det inte så bra. Skulle bara vilja lägga mig under täcket igen och somna om, men det kan jag ju inte göra ändå så det är lika bra att göra något annat.

SKA försöka göra något vettigt pluggande idag. Nu kan jag inte skjuta upp det längre, tyvärr. Har fysikprov på tisdag och jag har inte pluggat något sedan i fredags. Inte bra, men jag har inte orkat.

Nu ska jag sluta klaga på allt, hehe. Senare idag ska jag åka hem till min pojkvän.
Ha en bra dag onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0