Godmorgon

2010-02-15 11:56:07
Min Dag
Godmorgon, godmorgon

Jag har varit uppe ett tag nu.
Vaknade först klockan sju av att mobilens alarm ringde. Självklart hade jag ju glömt att stänga av alarmet som går på varje måndag och fredag klockan sju vanliga skoldagar. Men känner faktiskt för att sova längre på morgonen nu när jag har sportlov.
Sedan vaknade jag klockan nio av att min pokjväns mobils alarm ringde. Dock hade han satt på det alarmet med flit för att han skulle kunna åka härifrån i tid eftersom han var tvungen att åka hem tidigt.

Det är fanatastiskt fint väder ute idag, så jag ska ta mig ut på en promenad alldeles strax tänkte jag (: .
Sedan borde jag plugga lite fysik/matte. Men får se om jag känner för det. Känner inte för att tvinga mig till något idag. Inget annat än ett spinningpass som jag ska på ikväll.

Vi ses efter min promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0