Havsmiljö på vintern

2010-02-16 19:25:12
Allmänt
Bilder från när jag var ute och gick på havsisen (: .
Tycker det är otroligt häftigt att det har varit så kallt att havet har frusit, och det är därför jag skriver om det så ofta, hehe. Ni skulle bara veta hur vackert det var dessutom! Solen höll just på att gå ner och snön blev mycket svagt aprikosfärgat. Åh, det var så vackert!


Såhär ser asfaltsvägen till havet ut på vintern^.


Efter havet kommer skogen som den vackraste platsen! Speciellt vackert är snöklädda granar.
(Och nej, jag går inte genom skogen för att komma till havet ;) )


Vackert


Härifrån ser man en underbar utsikt över havet på sommaren. Nu ser man det bakom snökullen till vänster^


Berget och havet


Solen håller på och gå ner. Obeskrivligt vackert. Ni skulle vart där.


Fler än jag som hade gått på isen^


Från en annan brygga som går ut från den bryggan på bilden brukar jag hoppa i ifrån på sommaren. Konstig känsla ändå, att man kan gå på något som man vanligtvis brukar vara i i.


Någon hade kört med ett fordon på fyra hjul. Kanske bil, kanske fyrhjuling, kanske något annat. Men det bevisar ju bara på hur tjock isen var! Eller kanske är...


<3
(kan tillägga att det blev riktigt kallt om händerna när jag gjorde den här eftersom jag grävde ut bokstäverna. Kunde inte röra dem på flera minuter)


Behöver jag ens nämna att det här är min favoritplats på jorden?


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0