14 januari 2010

2010-01-14 17:54:59
Min Dag
Denna dagen har känts oändligt lång. Skoldagen verkade aldrig vilja ta slut.
Det var väldigt segt att behöva gå upp sex idag av någon anledning. Gick upp klockan sex igår med, men kände mig inte alls lika trött då (kanske för att jag gick hem till pojkvännen och sov en stund efter psykologin eftersom jag inte hade någon lektion då (och inte han heller)). Ett tag funderade jag på att åka hem med två-bussen, men när klockan väl passerat två var det försent.

Fick tillbaka matteprovet vi gjorde på sista skoldagen förra året innan jullovet idag. Eller vi fick reda på resultaten i vart fall. Hade gått (väldigt) bra och det känns skönt att något går bra när man är så trött^. Lite uppiggadnde, och som min gode vän Wille sa: lättande.

Hade ingen idrott idag så vi fick en håltimma på 2,5 timmar. Blev plugg och lunch på den.

Imorgon är det äntligen fredag! Den här veckan har gått sjukt långsamt och det har känts som om det aldrig kommer att bli fredag någonsin. Men imorgon är den till slut här. Skulle behöva sova hela helgen känns det som just nu. Men det vet jag att jag inte kommer att göra^. Ska på ett träningspass bl.a.

Nu ska jag plugga lite innan jag lägger mig i sängen. Har bestämt mig för att jag ska ligga i sängen kl. 21 ikväll. Wish me luck^.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0