28 Januari 2010

2010-01-28 17:33:09
Min Dag
Torsdag idag. Vilket betyder långdag för mig i skolan, från 07:50 till 15:50. Vaknade dock lite utvilad på något sätt (trots att jag hade haft konstiga drömmar. Kanske berättar om dem sedan^) för jag vaknade innn väckarklockan och kände att jag inte behövde, men kunde, sova mer. Skönt att vakna med en (falsk) utvilad-känsla för en gångs skull.

Min kväll ser inte mer annorlunda ut än andra torsdagskvällar. Plugga blir det helt enkelt. Hade fått en engelska-läxa som man skulle göra i grupp och redovisa imorgn. Vi ska leda en diskussion med klassen om det ämne vi fått som rör en viss film vi såg i tisdags.
Dock har min grupp inte riktigt kommit igång, utan det känns som att vi ska improvisera. Men vi får väl i vart fall försöka få ihop några "tal-stolpar" på morgonen.

Efter skolan imorgon ska jag följa med pojkvännen in till stan för att han ska shoppa saker till sig och jag ska försöka hitta några födelsedagspresenter till bl.a. mami.

See you


Gillar att tända ljus hemma. Dels för att det blir varmare i mitt rum, och dels för att det
är så himla mysigt! Sprider en sådan värme både fysiskt och psykiskt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0