Godnatt-inlägg

2010-01-20 20:51:55
Min Dag
Har precis kommit ut ifrån duschen.
Ska bara lägga upp ett dokument på fronter som jag ska skicka in till engelskaläraren på fredag. Sparar det på fronter eftersom jag kommer vara hos min pojkvän imorgon och på fredag, och har då inte tillgänglighet till denna datorn. Orkar ju inte släpa med mig den^.

Imorgon är det skola från 07:50 till 15:50. Börjar dagen med franska, lite segt om jag får säga det själv. Men å andra sidan så är språkvalet avklarat för dagen om man har det på morgonen. Beror ju på hur man ser det^.

Efter skolan följer jag med pojkvännen hem och stannar där tills föräldararmötet börjar någon gång runt åtta. Vi ska få lite mer information om valen vi kan/ska göra inför trean och om Italienresan som ska bli av någon gång i trean.
När mötet är slut följer jag med pojkvännen hem igen.

Antagligen blir det inte så mycket bloggande för min del imorgon då pojkvännen inte kan få sina datorer att fungera.

Men ville egentligen bara säga godnatt. Så då gör jag det.
Godnatt. (:


Godnatt säger både jag och Eskil

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0