Jag ser ljuset

2010-01-20 16:46:10
Tankar Och Funderingar
Helt otroligt!
Nu när jag åkte bussen hem och gick hem ifrån bussen så var det ljust! Jag behövde ingen ficklampa för att kunna orientera mig hem till huset.
Dock var det fortfarande mörkt när jag gick till bussen imorse kl. 7. Får hoppas att det börja ljusna vid den tiden snart också, så att man slipper stå och fläkta med reflexer och ficklampor för att busschauffören ska kunna se en.
Kom bara att tänka på det när jag satt på bussen. Märkte det inte i måndags för då åkte jag inte hem utan sov hos min pojkvän, och igår åkte jag hem med 17:15-bussen (för att jag spelat tvärflöjt) och då var det inte annat än mörkt!
Men härligt (: , nu kanske man får lite mer energi till att klara av att stiga upp på morgonen och inte lyckas somna på bussen.



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0