Lördagsmorgon

2010-01-23 13:43:22
Min Dag
Har varit på spinning imorse som var slut vid halv tolv. Mami var också med^. Alltid lika kul att titta på henne när hon tränar, haha.
Efter att ha duschat åkte vi och köpte lite tapetklister (eller om det var vävlim?) till pappa och fyllde sedan på mitt fritidskort eftersom det gick ut förra veckan och jag behöver det imorgon.

Jag har ätit lite spaghetti med köttbullar och ketchup, och halvkokta ägg. Dock har jag ont i magen :( . Tror det är för att magen fick vara hungrig förut (åt inget innna spinningen) och att tarmarna har dragit ihop sig. Kanske borde lägga mig och vila i en halvtimma.

För övrigt så fyller världens underbaraste E<3 år idag (: . Har grattat henne med sms, men hon är inte hemma denna helgen så hon får sin present någon annan dag.

Hej så länge

(av någon anledning kan jag inte lägga till någo bild just nu :S hade tänkt att lägga ut något, men det får jag visst inte göra..)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0