Planer för kvällen

2010-01-16 14:48:31
Min Dag
Senare idag framåt kvällen ska jag åka tillbaka till Kungälv för att sova hos pojkvännen. Han har sagt att han kommer hem någon gång vid sex/sju igen, så jag ska ta en klockan sex-buss, och har han inte kommit hem då så får jag väl vänta hemma hos honom en stund.

Vi hade tänkt att baka kladdkaka igår bara för att jag blev så sugen på det när jag var i skolan, men när vi kom hem till honom var jag bara så trött så att jag varken orkade äta eller göra någon kladdkaka.
Så det blir med största sannolikhet som vi gör en idag. Det blir lätt en/två kladdkakor i veckan när man är tillsammans med världens gottegris.

Och om hans lag vinner idag, eller om gottegrisen gjorde något mål så får jag väl hitta något att fira med ("belöning" som vi kallar det). Blir med största sannolikhet något med choklad tror jag...


Mums med kladdkaka!



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0