Fredag morgon

2010-07-02 09:33:13
Min Dag
Tja!
Inatt hade jag en jättte konstig dröm om Ica Maxi, bilar, fyrverkerier, en kompis som heter Linda, en bebis, Patrik och något konstigt hus som min moster visst hade renoverat till bland annat en frisörsalong (?). Hel knasig i vart fall, så jag orkar inte gå in på detaljerna ;) .

Igår kväll satt jag och min syster och fullkomligt nördade ett spel som jag hade hittat där man skulle släppa över människor över gatan utan att de blev överkörda. Tror jag kom i säng vid halv tolv (för mig är det början till sent^).

Jaja, idag ska jag försöka städa mitt rum innan Patrik kommer hit. Sedan ska vi åka till Stenungsund därde har något som kallas Sundanatta (längst ner vid evenemang står det vad sundanatta är). Orkar inte riktigt förklara vad det är (vet nog inte riktigt själv) men affärerna har i vart fall öppet till 22 och det är en massa rea ^^.

Ha en toppen fin dag!

Såhär svart blir man om man cyklar på min cykel som inte har skydd för cykelnavet (kommer inte på vad själva "hjulet" heter som kedjan går i) och jämt är jätte oljig.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0