Godmorgon!

2010-07-06 10:24:35
Min Dag
Har precis tagit mig hem från pojkvännen såhär tidigt eftersom han jobbar i dag. Dessutom ville mami att vi skulle åka till Stenungsund idag för det var visst marknad där. Ska passa på att gå till Bokia då tänkte jag och fråga vad som hände med de där 20 % och köpa flour på apoteket.

Egentligen hade jag velat titta på fler avsnitt av Ugly Betty för den serien är så himla bra!!! Förstår inte hur de kunde sluta med den (eller har de gjort det?)! Men det är lite finare väder ute idag än vad det var idag, blåser dock litegrann, så jag tror jag sätter mig utomhus med en bok. Har precis läst ut en bok så nu kommer problemet: Vilken bok ska jag läsa? Tror det blir Barack Obamas självbiografi för den har jag velat läsa länge men av någon anledning inte gjort. Äsch, får se hur det blir.

I vart fall, ha en super duper fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0