Godmorgon, godmorgon, godmorgon på er! Ä...

2010-07-29 09:23:38
Min Dag

Godmorgon, godmorgon, godmorgon på er! Är på väg och möter min vän E<3. Tror hon kommer att gå av bussen innan jag har hunnit till busshållplatsen och det för att jag behövde duscha men mami var i duschrummet och grejade så jag fick vänta tills hon var klar. Men nu är jag alltså på väg till sist. Igår var min kusin och hennes son hos oss, så det blev väl inte jätte mycket vila för mig. Men istället fick jag god mat som min kusin och Emelie hade gjort. Men jag kom i säng i hyfsad tid ändå, hihi. Känns som att förkylningen har släppt litegrann (: . Kan vara tack vare att jag åt vitlök igår eftersom det låg i de rörorna vi åt till maten, och att jag sov minst nio timmar i natt (inte gjort det på ett tag...). Men nu ska jag skynda mig, ha en finfin torsdag fastän det regnar (:


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0