Godmorgon!

2010-07-01 09:45:01
Min Dag
Godmorgon på er!
Har varit vaken/halvvaken sedan halv åtta i morse, för då ringde Patriks alarm, och ingen av oss orkade gå upp och stänga av det så det ringde med nio minuters mellanrum fram till kvart över åtta då jag gick och stängde av det.
Eskil var jätte kelig imorse så jag fick sitta och klappa och klia och kela i minst en kvart tills han tyckte att det räckte. Han är inte så himla kelig av sig så man får liksom "passa på" när han väl är det^.

Patrik har åkt iväg till jobbet, mami och Emelie är och handlar och mormor ligger i stugan på en spikmatta. Så man skulle kunna säga att jag är ensam hemma. Lite skönt att få vara ensam ibland.
Sitter ute i skuggan (solen har inte kommit till vår balkong än) och väntar på att solen ska komma till balkongen. Lär väl göra det runt elva/tolv. Så tills dess får jag sitta i skuggan för det är inte lika skönt att sitta med datorn på altanen^.

Har tankar på att försöka få med någon/några ner till havet (hoppas på att det blir en varm dag). Men vi får se hur det blir med det.^^

Ha en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0