Godnatt!

2010-07-15 00:04:27
Min Dag
Nu tänker jag gå och lägga mig efter att ha redigerat hundra bilder (nåja, det kändes som det i vart fall..) och gjort en ny design som väl kommer upp imorgon någon gång eftersom det jag ändrar inte visas förrän ett dygn efter (nåja, lite överdrivet kanske).

Det har varit hur varmt som helst idag! Klagar inte bara konstaterar.
Om det är lika varmt imorgon (tyckte någon sa att det skulle bli åska) så blir det havet! Eller det blir det nog även om det bara är soligt i och för sig.

Men, läggdags som sagt.
Godnatt och sov gott!

P.S. Är visst Kronprinsessans födelsedag idag eller igår blir det nog faktiskt, men grattis Victoria! D.S.
P.S.2. Tycker för övrigt att det är så in i norden konstigt att de inte kan få vara själva på sin smekmånad? Det är väl ingen som vill ha kameror och paparazzis överallt då? Låt dem vara! D.S.2.






Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0