Min torsdag

2010-07-01 21:22:55
Min Dag

Från klockan tio till ett ungefär, så satt jag utomhus med datorn och spelade lite dataspel medan jag väntade på att mami och Emelie skulle komma hem efter deras långa shoppingtur på Ica Maxi (de kan förklara sig varför det tog så lång tid, de tycker nog inte att det är så himla kul att vara på Maxi att de är där i flera timmar, haha).
Och bara för att jag satt i solen så länge brände jag mig på min högra sida av överkroppen. Mest armen som svider som bara den! Det ser lite roligt ut i ansiktet där jag är jätte röd på ena sidan och kritvit på andra, haha.

Istället för att åka ner till havet så spelade vi lite UNO istället. Det blåste så mycket så att vi fick lägga korten i skorna, haha.

Elsa-Sara göttar sig i solen.


Fast efter ett tag tröttnar man ju på att bara ligga still så då börjar man tugga på stoldynornas snören. Verkar ju roligt...


HAHAH! Eskils svans! Ser så fult ut!


Katten Eskil.
Har väl inte gjort så himla mycket intressanta saker idag annars, men vi har i vart fall bestämt att vi ska åka iväg på en liten road trip nästa vecka. Med "vi" menar jag mami, mormor, Eme och jag^^. Låter som att vi ska åka till Norge och i den västra delen av Sverige. Ska bli kul! Det har pratats om att vi kanske ska ta med en dator, men vi får se hur det blir med det. Annars blir det väl mobilbloggning under de dagarna^.



Till middag åt vi sommarens första egenodlade potatis! Pappa var jätte glad och skulle visa upp hur mycket han hade plockat och "titta här, titta här!". "Mmm..."
Men de var såklart jätte goda (säger potatisälskaren, haha)! Och till det åt vi nyplockad spenat och lax. Mumsigt!
Till efterrätt fick vi den här goda tårtan som mami hade gjort. Den var supergod! Vi ska ha den tårtan på kalaset på lördag och mami hade aldrig bakat den innan så hon ville testa efter hur den var att göra och hur den smakade. Lite söt kanske, men tog man lagom (och inte som jag som tog för tre personer!) så var det gott.

Det var väl min torsdag det, för jag tror inte det lär hända så mycket mer den här dagen^.
Imorgon kommer min finfina pojkvän hit och stannar till på söndag, tror och hoppas jag (: .
Ha en fin kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0