Onsdag morgon

2010-07-07 10:34:34
Min Dag
Godmorgon!
Jag tror jag har ätit något som innehåller gluten för jag har så himlans ont i magen. Eller, jag överlever men det känns liksom. Gissar att det var den där baddaren jag åt igår, och att det låg massa kexsmulor i skummet. Tusan också, baddare som är så gott!

Imorgon bär det av, då åker vi iväg. Vi har bestämt att ta med en dator och ska kolla på mobila bredband idag. Har hört från min moster att hon använder Telia när de är ute och reser, och det verkar vara det bästa så vi ska försöka få tag i ett mobilt bredband från Telia.
Efter att vi har kollat på det ska vi handla lite mat och sånt och sedan hämta min pojkvän som följer med hem.

Tills dess vet jag inte vad jag ska göra, men jag tror jag sitter kvar här. Så tråkigt väder ute för det blåser kallt och där det är lä är det skugga ( = kallt).

Ha en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0