Söndag

2010-07-04 19:02:20
Min Dag
Hej på er!
Vid klockan tre idag kom farmor, farfar, min farbror, faster och kusin för att äta lunch/middag hos oss för det hade blivit en massa potatis över som behövdes ätas upp^.
Men jag fick bara ner en köttbulle och lite cider (eller pärondryck med ciderkaraktär...) innan jag kände att jag behövde springa på toa. Och upp kom köttbullen igen och lite scones som jag hade ätit och bakat till frukost. Så jag satt kvar på toan nästan ända tills de andra hade gått hem igen i fall att det skulle komma mer, men det gjorde det inte.

Nu mår jag bättre, har lite huvudvärk bara men den går nog bort om jag dricker lite vatten.

I vart fall så såg jag och Patrik på Guldkompassen imorse medan vi åt våra scones vi hade bakat. Alltid lika gott med nybakat bröd till frukost!
Och hade jag känt mig bättre så hade jag nog sett på några avsnitt Ugly Betty. Har inte ens öppnat boxen som jag fick av min pojkvän i julklapp...

Och nu har jag
inget mer vettigt att skriva, känner jag. Eller rättare sagt; jag orkar inte skriva något mer vettigt.
Ha en fin söndagskväll!


Mmm, scones!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0