Emes födelsedag - bilder

2010-06-22 00:14:18
Min Dag

Den här söta lilla necessär fick hon av mig. Hade tänkt att hon skulle få en necessär eftersom det är väldigt bra att ha när man börjar högstadiet (herregud, hon börjar bli stor!). Och jag kunde inte motstå att köpa just den här för att...

...jag fick en likadan modell fast i svart och mörkrosa i julklapp utav Emelie, så det var en lite rolig grej ;) . Såg ut att vara "hennes färger" också, eller det känns så. Vet inte vad hon säger om det, men det lär jag väl få veta när hon läser det, haha.
Men nu kan vi gå och matcha varandra, hihi.

Sedan fick hon den här datamusen av mig också, som min pojkvän fick hjälpa mig att välja eftersom jag fick beslutsångest.
Fast tyvärr har den inte funkat sedan torsdags, så vi får väl lämna tillbaka den, suck. Så går det när pojkvänner väljer!

Just det, städade mitt rum dagen till ära också. Såhär såg det ut i ena hörnet innan jag satte igång. Fy farao! Må det aldrig mer se ut så!

Och så här ser det ut när man har städat. Mycket bättre.
Dessutom samlar jag på parfymflaskor, eller jag slänger inga parfymflaskor fastän det inte är någon parfym i, för då kan man lukta på flaskan och så kommer minnen fram om när man hade på sig den parfymen! Så det är därför det är massa parfymflaskor...

Eme öppnar mina paket (: .


Sedan åt vi jordgubbar med maränger, glass och grädde. Mumsigt!
Och det var Emelies trettonde födelsedag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahah min min! :o

2010-06-22 @ 11:44:35
URL: http://emelieharaldsson.devote.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0