Emes födelsedag och Islands nationaldag

2010-06-17 09:12:09
Min Dag
Godmorgon på er!
Och grattis till min syster som fyller hela tretton år nu. Börjar bli en jobbig tonåring ;) . Vi ska fira henne senare idag när mami har kommit hem någon gång vid sex-tiden (hon slutar fem och ska hämta min pojkvän efteråt).
Innan dess ska jag försöka städa litegrann. Som tur är är det inte strålande väder ute, inte än i vart fall.

Hade jättekonstiga drömmar igen. Drömde att massa pyttesmå huggormar började kläckas under vår balkong  och att jag skulle döda de med ett rött stolsben, eller vad det var. Min katt E-S blev biten av ett huggormshuvud, som jag hade delat av med mitt röda stolsben, och som var mindre än mitt lillfinger och huvudet hade satt sig fast som en liten fästing på E-S. Sedan vaknade jag så jag fick aldrig veta hur det gick med henne.

Ska gå upp och äta frukost nu tänkte jag. Behöver något gott i magen. Får se vad det blir, troligen corn flakes med mjölk.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack igen :D



Men vadå tur? :(

Jaja, det är i alla fall bättre väder än förra året då det blåste. Men vi, förutom DU ;o var ju sjuka också :'(

2010-06-17 @ 10:12:10
URL: http://emelieharaldsson.devote.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0