En sak jag inte klarar av

2010-06-08 17:09:45
Tankar Och Funderingar
En sak som jag inte klarar av är negativa personer som inte klarar av att se det positiva i någonting. Jag klarar inte av att det klagas och att personen i fråga inte kan tänka på att det faktiskt finns andra personer som kan tycka att det som denna person klagar så mycket över faktiskt tycker är roligt.
Jag förstår inte hur man kan se en sak som allt igenom negativ. Det finns något positivt med allt, och även om det finns 100 negativa saker så finns det alltid något litet positivt som man inte får glömma bort.

En rolig sak är att min pojkvän faktiskt är negativ. Han tycker inte allt är negativt men när han väl gör det så klarar jag inte av det. Som när det går dåligt för honom i ett visst ämne och han bara ser jätte negativt på precis allting brukar det oftast sluta med att jag sitter och gråter för att jag inte klarar av det.

Jag tycker bara att man inte ska glömma bort det lilla positiva som finns med allting. Eller att man faktiskt kan klara av någonting bara man verkligen försöker.
Så nu vet ni det!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0