Godnatt!

2010-06-10 23:16:40
Min Dag
Nu är det dags för sängen och imorgon väntar den efterlängtade dagen då vi får ett, enligt mina åsikter, ett välförtjänt sommarlov.
Jag vet inte om jag kommer att gråta imorgon. Det kan hända att en tår fälls för att det är avslutnings-cermonier och sådant är lite svåra att vara med om ibland för mig. Eller så är mina kinder torra och jag går runt med ett stort leende på läpparna. Eller så är de våta men jag bär ändå på ett leende. Får väl se hur det blir.

Ska hem till en klasskompis vid 14-tiden tillsammans med andra klasskamrater för att fira sommarlovet. Kommer bli trevligt hoppas ovh tror jag.

Men nu var det som sagt sängen. Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0