Hej på er!

2010-06-12 16:33:03
Min Dag
Hej hej, har lite, lite bråttom just nu. Ska iväg på kalas hos mina kusiner och ska vara där klockan sex och vi måste åka om en timma. Ska försöka hinna med en dusch och göra iordning mig innan dess. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig men det löser sig nog sedan.

Hade jätte kul igår på skolavslutningen och festen efteråt. Kanske slänger upp mer bilder imorgon för jag hinner inte nu och jag gissar på att jag kommer att komma hem sent ikväll och att jag då dessutom är så trött att jag bara vill sova.

Men, vad har ni för planer för idag ? (:

Stod en liten rosbukett på mitt skrivbord när jag kom hem idag. Har fått den av farmor och farfar för att jag har slutat skolan. Tack!

En liten bild från igår på några som var med, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0