Kvällsbabbel

2010-06-15 23:13:46
Min Dag
Är inte sugen på paj. Inte alls. Är sugen på mjölk så jag tänker faktiskt gå och ta mig ett glas mjölk! Så nu vet ni det (anteckna gärna för all del).

Vill att det ska bli torsdag. Mest för att min pojkvän (hoppas, hoppas, hoppas) kommer hit då. Det är så himlans tråkigt att sova själv. Och ja, sedan så tycker jag väl om när han är i min närhet också...

Har varit och köpt batterier till min kamera idag, så jag ska ut och fota litegrann imorgon tänkte jag. Eller äsch, vad jag menar är att jag ska ta lite fler bilder. Så tråkigt att använda gamla hela tiden.

Känner mig väldigt trött, och jag gissar att jag inte har skrivit något vettigt eller något av vikt hitills. Så det är väl lika bra att jag slutar.
Skulle bara säga godnatt.
Så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0