Måndag

2010-06-14 18:45:24
Min Dag
Första måndagen på sommarlovet. Börjar faktiskt kännas som att det är sommarlov nu. Vaknade vid tio, gick upp, gjorde iordning frukost (köttfärspaj!) och satte mig utomhus med en bok i andra handen. Och när man kan sitta utomhus i shorts och bikini och äta sin frukost precis när man känner för det; då är det sommarlov!

Låg ute i solen i bikini och shorts (försökte att bli lite brun om ryggen och magen vilket dock inte gick så bra...) och läste mesta delen av dagen. Åkte sedan till Kungälv efter att ha ätit lunch (spaghetti, tonfisk och ketchup) för att ta den tredje fästingsprutan. Stack till litegrann men annars kändes den inte.

Åkte sedan hem till pojkvännen där jag fick sitta utomhus på deras trappa för att jag trodde att ingen var hemma, men efter tjugo minuter ringde pojkvännen och sa att han var hemma.

Ikväll blir det kanske lite av Det Kunliga Bröllopet. Får se.

Vad pysslar ni med, då?

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0