Några timmar vid havet

2010-06-28 21:54:48
Min Dag
Hej på er!
Just nu är jag så himlans trött, sådär trött som man blir efter att ha varit ute vid havet en hel dag. Eller i vart fall i några timmar.
Det var så himla skönt att få vara vid havet. Det är verkligen min favoritplats på jorden. Det finns inget annat bättre ställe (min pojkvän undrar hur jag kan veta det när jag inte har varit så mycket på andra ställen, men jag vet det för det är sådant som man liksom känner).

Den bästa bilden som blev tagen på mig; kollade inte efter hur korten blev efter att jag tagit dem. Så här ser ni mig^^.

Jag har fått en liten bikinirand på ryggen efter att jag nästan somnade i solen. Eller så somnade. Jag vet inte. Vet bara att jag lade mig ner på handduken med en annan handduk som kudde och att jag blundade. Ett tag senare lyfte jag på ögonlocken, men jag vet inte om jag somnade där emellan, haha.


Emelie och hennes kompis badar.

Nu känner jag för att cykla ner till havet varje dag och ligga där med en tidning, en chokladkaka och något att dricka. Mmm...
Och det ska ju vara fint väder resten av veckan, så jag håller tummarna för att det verkligen blir det också!
Ska försöka få med Patrik ner till havet på onsdag (han behöver sola bort sin bonnebränna! Och sedan är han ju trevlig att umgås med också^).

Ska lägga in lite kort jag tog idag. Det blir alltid bra bilder när man tar kort ute vid havet. Borde vara en fotografs dröm ;) .



Men, har ni gjort något roligt idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0