Nybakat bröd och nästan vindstilla

2010-06-29 10:36:10
Min Dag
Godmorgon! Sovit gott?
Jag vaknade precis och känner mig utvilad fastän jag somnade vid två i natt. Satt uppe och spelade ett nytt mobilspel jag har laddat ner som jag inte kunde slita mig ifrån förrän jag märkte att klockan började närma sig två och tänkte att det kanske var bra att somna.
Hade en konstig dröm om tavelstölder och tavelförfalskningar. Och ingen av tavlorna som var förfalskade var några som jag ens visste fanns när jag tänker efter, så jag har alltså "hittat" på kända tavlor i min dröm, haha.

Mami står och bakar bröd så jag kanske får nybakat bröd till frukost. Ååh, det vill jag ha! Hoppas, hoppas hon har hunnit baka färdigt något.

Ska lägga mig utomhus sedan. Det är varmt i luften, solen lyser ibland och det blåser inte så himla mycket för omväxlingens skull.

Ha en toppen bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0