Sveriges nationaldag

2010-06-06 18:30:05
Min Dag
Idag är det ju Sveriges Nationaldag, men jag har inte firat den på något speciellt sätt. Har nog inte firat den alls när jag tänker efter. Firar man nationaldagen på något speciellt sätt?

Har åkt hem till pojkvännen i vart själv, men han har gått iväg till en kompis för att göra ett biologiarbete så jag roar mig lite här framför datorn. Ska roa mig lite med att plugga matte sedan också, jippie!

Steg upp klockan 12 från sängen imorse. Tror banne mig att det är rekord! Dock vaknade jag såklart vid sex, åtta och tio men lyckades somna om.

Har lite ont i huvudet och känner mig lite trött, men jag tror det är för att mina tänder är så ömma och att det liksom påverkar.
Kan inte riktigt äta ordetnlig mat, eller så mycket som jag brukar. Kommer nog gå ner i vikt under den här tiden jag har rälsen i munnen. Nya bantningskuren; skaffa tandställning, haha.
Fast i och med att jag inte får i mig tillräckligt med mat och inte heller tillräckligt med energi så blir jag lätt grinig och orkar inte lika mycket. Tur att det inte är så himlans mycket att göra i skolan just nu för det hade jag varken orkat eller klarat av.
Nog om det. Vad gör ni denna nationaldag? Eller vad har ni gjort?

Hade inte varit fel med en pizza. Är himlans hungrig faktiskt. Tur att pojkvännen precis kom så att vi kan äta! Dock blir det något annat gott till middag. Tyckte att jag hörde hasselbackspotatis förut. Mums!


Kommentarer
Postat av: Jimkarolina

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-03-21 @ 16:41:51
URL: http://jimkarolina.blogstie.com

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0