Vilken torsdag

2010-06-03 22:51:40
Min Dag
Har varit skittrött ända sedan jag vaknade. Helt otroligt att jag klarade igenom skoldagen! Känns verkligen som om jag går på extrabatterier just nu, som även de håller på att ta slut. En vecka kvar tills jag kan börja vila upp mig ordentligt!

Har fått reda på vad jag kommer få för betyg i massa ämnen idag. Är väl inte helnöjd med alla betyg direkt, men just nu så har jag ändå inte några krafter till att göra något åt det så det får helt enkelt bli så. Det ordnar sig väl ändå får vi hoppas.

Imorgon är vi lediga för att treorna tar studenten imorgon. Ska åka till tandläkaren och få en tandställning, en såndär räls ni vet ;) . Lite tråkigt att jag nog kommer att få ha tandställningen på min student, men det blir nog ändå värt det längre fram i livet när jag väl får bort den.
Jag hoppas på att jag får en som syns så lite som möjligt! Så länge man inte behöver betala extra för det, vill säga...

Känns som att det är så himla mycket just nu. Framför allt har jag en del att göra utöver skolarbetet. Kan inte riktigt berätta vad det är än, men några vet det och bara de får veta tills vidare. Ska faktiskt bli skönt när den här helgen är över, fastän den förmodligen kommer att bli rolig så är det en del förarbete innan och dessutom lite skolarbete jag behöver göra. Dessutom ska jag försöka hinna med att se när min kompis tar studenten imorgon. Eller det måste jag hinna. Vill hänga rosor och grejer runt halsen, hehe, och tänka att nästa år, då är det äntligen min tur att vara där.

Nu ska jag snart hoppa i säng tänkte jag. Ska gå upp åtta imorgon så att jag inte missar tandläkartiden!
Sov gott!

Brände mig på axlarna i tisdags när det var fältstafetten. Inte sådär jätte skönt, men man överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0