Adjö matte c

2010-03-05 14:04:33
Min Dag
Då var ännu ett nationellt prov i matte gjort. Ännu en kurs som är avklarad. Och ännu en kurs som ska påbörjas (matte d).

Det nationella provet för matte c gick nog bra. Får hoppas på det. Vill inte och tänker inte få vg i matte. Det skulle inte gå för matte är det ämne som jag är bäst på, så om jag skulle få vg så kommer nog allt att känns hopplöst. Dock oroar jag mig för sista uppgiften, för jag läste fel på frågan och försökte mig på något i stort sätt omöjligt, tills jag kom på att jag hade tänkt fel när det var ungefär en halvtimma fel! Så himla typiskt att sånt ska hända mig!

Fick resultatet på fysikprovet förut och det hade gått riktigt bra! Trodde att det skulle gå sämre än vad det hade gjort. Skönt det!

Nu har jag egentligen slutat för att jag har ingen estetisk verksamhet idag, men jag ska på ett ki-balans-pass sedan på friskis och svettis så det är ingen idé att åka hem. Dessutom gick bussen precis.

Får hitta något att roa mig med så länge. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0