Förvirrande

2010-03-28 19:45:40
Min Dag
Måste bara säga att det känns helkonstigt nu när man har dragit fram klockan. Känns inte alls som att klockan är åtta. Vilket i och för sig är logiskt antar jag.
Men min kropp är van vid att den ska få gå och lägga sig om ungefär tre timmar. Men nu måste jag nästan gå och lägga mig faktiskt. Ska gå upp en timma tidigare imorgon bara för att vi ska ha estet på morgonen.

Så jag tänkte dessutom säga godnatt och sov gott. För nu ska jag äta middag (nej, har inte gjort det än, haha. Men är inte så hungrig heller) och sedan ska jag packa min sova-över-hos-pojkvännen-väska innan jag hoppar i säng.


Kommentarer
Postat av: Leanderolivia

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2012-01-11 @ 12:45:52
URL: http://leanderolivia.blogyears.com

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0