Inga måsten ger konstig känsla

2010-03-31 17:13:21
Tankar Och Funderingar
Nu känns det sådär konstigt igen. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har absolut inget skolarbete att göra för vi har inga prov förrän efter lovet och jag tänkte att jag kunde börja plugga under lovet inför dem provet.

Nu när jag skulle kunna göra i princip vad som helst så vet jag inte vad jag ska göra.  Känns så konstigt att det inte finns något som man måste göra. Funderar lite på hur det kommer bli när min skoltid är över. Hur kommer jag att känna då? Konstigt? Kommer jag att tycka att det är skönt? Kommer jag aldrig gå ur skolan för att jag tycker det är konstigt att inte gå i skolan?
Kanske. Kanske inte.
Konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0