Papperskorg, katter och vårblommor

2010-03-22 14:36:32
Min Dag
Full papperskorg. Igen.
Bara under natten och förmiddagen har jag lyckats fylla ännu en papperskorg, bara med snorpapper. Sa jag inte att min räsa rinner nonstop?


Eskil blev plötsligt jätte kelig och ville bli klappad jätte mycket. Han blir så ibland att han vill bli klappad jätte mycket, annars ligger han mest och sover och har en blick som säger "Jag vill inte bli störd så länge du inte har mat med dig".

Så skönt att få bli klappad!

Vi har härliga vårblommor i köket. Skulle faktiskt inte vara fel om några sådana vill ploppa upp utomhus också.

Nu ska jag gå upp och göra iordning lite varm nyponsoppa till mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0