Vårkänslor!

2010-03-06 13:53:51
Min Dag
Har fått riktiga vårkänslor nu de senaste dagarna. Om man bara tittar ut genom fönstret, upp mot himlen och struntar i att det ligger en massa snö på marken kan man tänka sig att det egentligen är vår och att man inte behöver ha på sig tre par strumpbyxor när man går ut. Jag vill ta fram min vårjacka och gömma mössan.

Så idag tänkte jag trotsa snön och ta på mig mina chinos och mina gubbskor. För jag vill ha vår nu! Och lite plusgrader, tackar på förhand.

Lite smält hav och friska vårvindar vore inte fel

En tunn jacka och kunna gå utan långkalsonger vore inte heller så fel.

Kommentarer
Postat av: Blog

Interesting.

2012-01-19 @ 12:20:15
URL: http://blog.blogcorporate.com

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0