1-års kalas!

2010-05-15 22:08:12
Min Dag

Idag var jag på ett-års kalas hos min minsta kusin.

Såklart fick han massa presenter som faster, kusin och hans mamma hjälpte till att öppna. Han var mest intresserad av att tugga på allt som kom i hans väg.

Det här lilla mjukisdjuret har min syster sytt och gav till honom idag. Han stoppade den genast i munnen!

Sedan blev det dags för mat. Vi åt tacos (mums!).
För övrigt kan jag upplysa er om att jag inte dricker öl (dels för att jag inte tycker att det är gott och dels för att jag inte tål de flesta ölsorter (fast egentligen behöver man inte ha en anledning, men ändå)).


Efter att den lille kusinen öppnat ännu fler presenter och så, så blev det dags för kaffet (fast jag dricker inte  kaffe heller, dels för att jag inte tycker det smakar så gott (bara när det är i chokladbollar och lukten av kaffe) och dels för att det är beroendeframkallande. Jag gillar inte beroendeframkallande saker som ska in i kroppen på ett eller annat sätt) och tårta som var väldigt god!

Efter att vi hade smält i oss lite chips och godis gick vi hem.
Hade planer på att åka hem till pojkvännen, men ändrade de till att jag åker till honom imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0