Ett prov mindre att plugga till nu. Hade i...

2010-05-20 21:28:37
Min Dag

Ett prov mindre att plugga till nu. Hade idrottsprov idag och det gick nog bättre än franskan. Det var några frågor jag fick gissa på, men det var nog rätt ändå. Sista idrottsprovet någonsin tror jag, eller hoppas jag. Bara tre lektioner kvar sedan kommer jag aldrig mer ha idrott som ett obligatoriskt ämne. Skönt för idrott är inte ett av mina favoritämnen direkt. Lite skönt att röra på sig mitt på skoldagen, men det gör mig inte så mycket att jag inte kommer ha det så i trean. När nästa vecka är över kommer det bara vara matteprovet kvar och sommarlovet nära! Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0